Čoko krofnice Tvojih 5 minuta u novom izdanju

Jedan od omiljenih slatkih proizvoda potrošača širom Srbije su krofnice Tvojih 5 minuta, koje se od nedavno mogu naći u prodaji u novom pakovanju.  Slatke, mekane i mirisne, prelivene i punjene čikoladom, pogodne za doručak, desert ili užinu ili kao slasno iznenađenje i posluženje. Produžene svežine i do tri dana, čoko krofnice sada možete naći…

Poziv za učešće u akciji „Najbolje iz Srbije“

Tokom poslednjih šest godina, koliko je Don Don prisutan na tržištu Srbije, trudili smo se izgradimo jak domaći brend i zadovoljimo potrebe potrošača najvišim kvalitetom proizvoda. Posebno smo ponosni na odnos poverenja i pripadnost zajedničkim vrednostima koji brižljivo negujemo sa potrošačima, poslovnim partnerima, ali i zaposlenima, jer upravo nas je taj odnos učinio prepoznatljivim, i…

8. marta poklanjamo damama

Izdavačka kuća Laguna i knjižarski lanac Delfi povodom Dana žena 8. marta organizovali su akciju „Laguna danas poklanja“ u kakvoj dame još nisu imale priliku da učestvuju. Po prvi put, samo u subotu 8. marta u knjižarama Delfi uz kupovinu preko 200 dinara svaka dama dobija divan poklon. Poklone za  čitateljke pripremili su kompanije „Bambi“,…

56. rođendan Prihvatilišta za decu

U utorak 25.2. u Kolarčevoj zadužbini svečano je obeležen 56. rođendan Prihvatilišta za decu. Tom prilikom prijateljima je predstavljen  projekat „Čuvarkućica“ koji ima za cilj da nadležnima skrene pažnju na najveći problem sa kojim se deca i zaposleni u prihvatilištu suočavaju, a to je nedostatak adekvatnog prostora. „Čekajući najavljeno izmeštanje, u održavanje Prihvatilište se nije…

Lider u proizvodnji mora biti i lider u edukaciji

Početkom godine kompanija Don Don je formirala nacionalni promo tim sa ciljem da doprinese edukaciji potrošača o osnovnoj životnoj namirnici – hlebu. Istraživanje navika i stavova o hlebu koje je kompanija sprovela 2012. pokazalo je da, uprkos tome što je hleb omiljena i osnovna životna namirnica, potrošači malo znaju o njemu i benefitima koje pojedine…

Vredna donacija zrenjaninskoj bolnici

Kompanija “Don Don” Srbija uputila je Dečijem odeljenju zrenjaninske bolnice vrednu donaciju od 50 kilograma zamrznutog peciva koje će se redovno isporučivati u toj količini svakog meseca, u narednih godinu dana. – Našu ideju pokrenuo je Zrenjaninac Saša Milivojev, inače radnik naše kompanije u pogonima Žitoprodukta, koji je honorar od svoje knjige pesama poklonio ovom odeljenju.…

Naše zrno Domaći hleb sa mekinjama bez aditiva po tradicionalnom receptu

Beograd, 5. februar  2014 – Kompanija Don Don, lider u industriji pekarstva u Srbiji, obogatila je ponudu Domaćeg hleba i uvela još jedan novitet u kategoriji – Domaći hleb sa mekinjam po tradicionalnoj recepturi. Pravi se ručno od polubelog i belog brašna uz dodatak pšeničnih mekinja, potpuno bez aditiva. „Važan sastav Domaćeg hleba sa mekinjama…

Samo za ljubitelje carskog ukusa

U ponedeljak i utorak 3. i  4. Februara, ljubitelji svežih, toplih kajzerica imaće priliku da kupe svoje omiljeno pecivo po simboličnoj ceni u Idea objektima u Beogradu. U želji da potrošačima ponudi uvek sveže, tople kajzerice, ali i da ih podseti na ovo pecivo, kompanija Don Don je krajem prošle godine uvela potpuno novi koncept…

U „Žitoproduktu“ se melje 200 tona pšenice dnevno

Od ulaska na srpsko tržište do danas kompanija Don Don, koja je zakupac zrenjaninskog Žitoprodukta, uložila je 30 mil EUR i od tada neprestano ulaže u razvoj, proširenje kapaciteta i uvođenje novih proizvoda, što će nastaviti i u budućnosti.  „Prošla godina bila je veoma uspešna i na planu širenja i povećanja proizvodnih kapaciteta, i zato…

Pekarstvo AD Kraljevo – „Planiramo širenje tržišta“

– Na primeru kraljevačke pekare Pekarstvo AD, koju je prošlog juna zakupila kompanija Don Don, pokazalo se su da pravilnim investicijama, boljim sistemom poslovanja i planskim potezima za povećanje kapaciteta proizvodnje, uspešni rezultati vidljivi za samo šest meseci. Iako je prošla godina bila veoma dinamična po pitanju cena, tržišta i same konkurencije, u kraljevačkom pogonu…