Početkom godine kompanija Don Don je formirala nacionalni promo tim sa ciljem da doprinese edukaciji potrošača o osnovnoj životnoj namirnici – hlebu.

Istraživanje navika i stavova o hlebu koje je kompanija sprovela 2012. pokazalo je da, uprkos tome što je hleb omiljena i osnovna životna namirnica, potrošači malo znaju o njemu i benefitima koje pojedine vrste hleba imaju. Zato je Don Don osnovao naconalni tim sačinjen od iskusnih promoterki koje potrošačima na samom mestu prodaje pružaju informacije o značaju hleba, osobinama koje vrste proizvedene od određenih žitarica imaju, kao i o karapromoterka1kteristukama samih žitarica. 

„Činjenica da smo najveći proizođač u pekarskoj industriji Srbije ujedno nosi i veliku odgovornost. Hleb je namirnica koja treba da bude sastavni deo svakog pravilno izbalansiranog obroka, a istraživanja pokazuju da o njemu znamo jako malo. Promo tim koji čini 13 promoterki u 5 gradova Srbije (Subotica, Novi Sad, Niš, Zrenjanin i Beograd), ima cilj da u akciji koja će trajati godinu dana podigne svest potrošača o značaju hleba. Naša misija je edukacija, jer samo informisan potrošač može doneti dobru odluku za svoju porodicu i sebe“, kaže Aleksandra Dimić, brend menadžerka kompanije Don Don.

Sve promoterke prošle su kroz jednomesečni trening vođen od strane vodećih tehnologa i nutricioniste. Svakoga dana osim ponedeljkom potrošači u velikim supermarketima mogu da probaju specijalne vrste hleba, ali i da kroz razgovor sa promoterkama saznaju više o određenim kategorijama.

Ovo nije prvi projekat edukacije potrošača. U junu prošle godine kompanija Don Don je pokrenula blog za koji piše nutricionistkinja Jasmina Mitrić. Blog pruža informacije o namirnicama i njihovom uticaju na naš organizam, nudi načine jednostavne i zdrave pripreme, a moguće je i zatražiti savet o individualnoj ishrani. Za više informacija posetite www.nutricionistra.nasezrno.co.rs