Nordijski i Pur Pur u novoj ambalaži

Naše zrno Nordijski i Pur Pur hleb ovog juna dobiće novu ambalažu. Osim što ih potrošači prepoznaju po kvalitetu, vrhunskom ukusu i specifičnom obliku, od sada će ih prepoznavati i po novom, premium pakovanju! Pakovani hleb je trend svuda u svetu, u poslednjih nekoliko godina i kod nas. Ambalaža ima ulogu da zaštiti hleb od…

Kampanja „Naše zrno“

Kompanija Don Don i novi brend „Naše zrno“ od 10. maja započeli su kampanju koja ima cilj da upozna kupce i potrošače sa proizvodima, ali i da ih edukuje. Kampanja će biti podeljena na dva dela. U prvom delu kampanje biće promovisana kategorija Domaćih hlebova, a posebno će biti promovisani Seoski i Ražani hleb koji…

U aprilu, svi hlebovi kompanije Don Don koji se prave po domaćoj recepturi naćiće se pod novim brendom Naše zrno.

Kompanija Don Don Srbija sada i na LinkedIn-u

8.mart 2013.- Aktivnosti kompanije Don Don Srbija od sada možete pratiti i na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn. Potražite nas ovde, i saznajte prvi novosti iz kompanije. Pogledajte i naše aktivne konkurse za posao, možda ste baš vi saradnica ili saradnik kojeg tražimo. U želji da se povežemo sa stručnjacima koji traže posao, ali i sa…