Na primeru kraljevačke pekare Pekarstvo AD, koju je prošlog juna zakupila kompanija Don Don, pokazalo se su da pravilnim investicijama, boljim sistemom poslovanja i planskim potezima za povećanje kapaciteta proizvodnje, uspešni rezultati vidljivi za samo šest meseci. Iako je prošla godina bila veoma dinamična po pitanju cena, tržišta i same konkurencije, u kraljevačkom pogonu je sproveden sasvim novi, savremeniji sistem poslovanja, koji je doveo do stabilnosti proizvodnje. Novi zakupac Don Don je investirao u pogon – ubačene su 2 novije delilice, remontovane 2 pekarske rol mašine (veknarice), urađena automatizacija prosejavanja brašna, urađena ventilacija u pogonu, popravljena komora za zamrznuta peciva.

Kapacitet pekare je povećan u odnosu na prethodni period. Asortiman je značajno proširen u odnosu na period pre zakupa, što je doprinelo da se u radnjama u Kraljevu i okolini nađe raznovrsnija ponuda hleba i peciva. Kraljevačka pekara sada proizvodi 16 000 vekni dnevno, u njoj se osim dnevno svežeg hleba, proizvode i kore za pitu, po tradicionalnoj recepturi.

Ozbiljnošću u radu i kvalitetnim proizvodima imamo garanciju za dugo i dobro poslovanje, što je u današnje vreme veoma važno“, kaže Milentije Čampar, upravnik kraljevačke pekare. „U 2014. želimo da povećamo proizvodnju i da u našoj branši osiguramo vodeću ulogu. Uskoro krećemo i na tržište Gornjeg Milanovca, jer počinjemo saradnju sa Proleterom, koji je glavni trgovinski lanac na ovoj teritoriji,“ najavljuje Čampar.

Inače, iz kraljevačke pekare se snabdevaju Kraljevo i okolina, Trstenik, Vrnjačka Banja, Raška i Čačak. Pekara je veoma značajna za Kraljevo i učestvuje u aktivno u svim dešavanjima, kao što su Dan Grada, Projada, Pasuljada i sl. kao i u pomoći onima kojima je neophodna.

Od septembra 2013. Don Don i Kraljevačka pekara pomažu Dečjem selu i svakog meseca isporučuju potrebnu količinu peciva. Otkako posluje u Srbiji, kompanija Don Don uložila je više od 30 miliona evra u pekarsku industriju. Velika ulaganja u tehnologiju, opremu, usavršavanje postojećih i razvoj novih proizvoda i stručno usavršavanje zaposlenih, doveli su do toga da je kompanija postala lider u pekarstvu, ne samo u Srbiji, već i u regionu, čiji je cilj  da svim potrošačima u Srbiji omogući da uživaju u hlebu najvišeg kvaliteta.