Kragujevac, 5.2.2015. – Posle tri meseca od preuzimanja većinskog paketa akcija kragujevačkog Žitoprodukta od strane Don Don-a, u ovom pogonu su se desile krupne promene. Ivana Pavlović, rukovodilac proizvodnje u Žitoproduktu, ističe da je najviše promena pretrpeo sam pogon, ali naglašava i uvođenje novog asortimana.
„Zbog dotrajalosti, jedna tunelska linija za proizvodnju osnovne vrste hleba potpuno je razmontirana, a sada je na njenom mestu nova savremena fermentaciona komora sa podnim grejanjem. Preostale dve peći za proizvodnju linijskog hleba su remontovane. Za finalizaciju zamrznutog asortimana je dopremljena nova rotaciona peć. Don Don je u ovo i ostalu opremu već na samom startu uložio oko pola miliona evra, a planirana su i dalja ulaganja“.
Kragujevac je početkom ovog meseca postao centralni pogon u sistemu Don Don-a za proizvodnju tost hleba, kojim se od sada iz Žitoprodukta snabdeva celo tržište Srbije. Za kratko vreme pogon je dostigao proizvodnju od 6000 vekni dnevno. Takođe, povećana je i proizvodnja svih vrsta hleba, a u Kragujevcu se sada proizvodi i beli rezani hleb za čiju proizvodnju nije bilo uslova pre dolaska novog većinskog vlasnika. U Žitoproduktu se sada svakoga dana proizvede oko 35 000 vekni dnevno svežeg, rezanog, pakovanog i tost hleba, a za proizvodnju se utroši oko 13t brašna dnevno.
Sa početkom proizvodnje nove kategorije tost hleba, otvorena su i nova radna mesta, a u Žitoproduktu se nadaju da će u budućnosti sa povećanjem proizvodnje kadar u pekari još podmladiti. Ivana Pavlović kaže da je dolazak Don Don-a kao najvećeg proizvođača hleba i peciva u Srbiji i strateškog ulagača, značajan za grad i pogon.
„ Don Don je već doneo velike promene u pogon. U sistemu Don Don-a rade verovatno najbolji tehnolozi iz naše branše, a sama kompanija pruža radnicima mogućnost da puno uče, putuju i napreduju. Don Don prati svetske trendove u pekarstvu i sigurno je da će i Žitoprodukt krenuti tim putem“, kaže Pavlović.
Za kraj, u Žitoproduktu kažu da je konkurencija velika, ali da se sa njom bore svojim imenom i tradicijom koji su u Kragujevcu sinonim za kvalitet. Ona naglašava da će se i ubuduće insistirati na vrhunskom kvalitetu i poštovanju najviših standarda u pekarstvu, jer je to jedini pravi put do zadovoljnih potrošača.