Svi hlebovi „Tvojih 5 minuta“ kompanije Don Don koji se prave po domaćoj recepturi naćiće se u aprilu pod novim brendom „Naše zrno“. Tako će se ovog proleća Dnevno sveži, Domaći i Specijalno pakovani hlebovi naći pod novim brendom. Razlog za ovakvu poslovnu odluku je želja kompanije da brend „Naše zrno“ postane sinonim za tradicionalan ukus, vrhunski kvalitet i savremen način izrade. Visokokvalitetna pšenica, ručna izrada i mogućnost kontrole procesa nastanka hleba od njive do trpeze, garancija su da će „Naše zrno“ doneti na tržište jedinstveni ukus domaćeg hleba, koji ljubitelji tradicionalne kuhinje odavno priželjkuju.
Nenad Đorđević, direkror marketinga i razvoja kompanije Don Don, rekao je da je promena naziva brenda rezultat jednogodišnjeg istraživanja tržišta. „ U proteklih godinu dana trudili smo se da sagledamo potrebe potrošača i da svo znanje i energiju uložimo u stvaranje vrhunskog proizvoda, koji će odgovoriti i na potrebe ljubitelja hleba sa najistančanijim ukusom. U našem narodu hleb je proizvod koji se izuzetno ceni, gotovo svaki obrok nezamisliv je bez njega. Za nas, kao najveće proizvođače u Srbiji, ta činjenica predstavlja veliku odgovornost, ali i motiv. Stalno ulažemo u znanje i nove tehnologije, ali se sa druge strane oslanjamo na tradiciju i proverene recepte. Novi brend Naše zrno upravo je to – spoj znanja naših baka i savremenih metoda proizvodnje, koje garantuju potrošačima bezbedan i kvalitetan proizvod.“ Po rečima Đorđevića, pored starih, dobro poznatih ukusa, razvojni tim kompanije Don Don stalno traga za novim recepturama i načinima da proizvode učini još boljim i bezbednijim, tako da će potrošači do početka leta moći da uživaju i u novim ukusima pod brendom „Naše zrno“.