PAKOVANA BELA VEKNA „NAŠE ZRNO“ – NAJBOLJA ZAŠTITA OD „PIPAČA“
Beograd 31. 3. 2014 – Kompanija Don Don izbacila je prva na srpsko tržište dnevno sveži hleb, popularnu belu veknu, u zaštitnoj ambalaži i tako korisnicima obezbedila najbolju zaštitu hleba od „pipača“. Pakovani dnevno sveži hleb „Naše zrno“ ispunjava tri veoma važna uslova – tradiciju, higijenu i svežinu.
„Posle istraživanja tržišta i osluškujući potrebe potrošača, njihove navike i komentare, a istovremeno prateći trendove u evropskim zemljama, došli smo do načina kako da unapredimo kvalitet proizvoda, a jedan od važnih uslova je i zaštita hleba od „pipača“. Zato smo odlučili da i dnevno sveži beli hleb zaštitimo folijom u celosti. Tako smo obezbedili odgovore na sve zahteve potrošača da osim zaštite i higijene, hleb zadrži svoju svežinu, tradicionalan ukus i hrskavost,“ kaže Aleksandar Cvetinović, brend menadžer kompanije Don Don.
U saradnji sa vrhunskim tehnolozima i dizajnerima, kompanija je razvila perforirano pakovanje za tradicionalni beli hleb. Na kesi se nalazi 9 rupica na 1 cm2 koje omogućavaju da hleb „diše“, zadržavajući njegovu svežinu, ukus i hrskavost, dok ujedno garantuje da ga, drugi potrošači nisu pipali. Na pakovanju se takođe nalazi oznaka 5 benefita za potrošače – Čista petica, koja postoji na svakom proizvodu brenda „Naše zrno“.
„Sa potrošnjom od oko 200.000 vekni svakog dana, dnevno sveži beli hleb je najprodavaniji hleb u Srbiji, a pravi se po istoj recepturi već 50 godina, od brašna tip 500, soli i kvasca. Zbog toga je veoma važno da se zaštite njegove karakteristike. Razvijanjem novog pakovanja trudili smo se da potrošačima pružimo maksimalan kvalitet i sigurnost hleba,“ izjavio je Cvetinović.