Beograd, 9.2.2015. – Kvalitet proizvoda postaje sve češča tema u srpskoj javnosti, kako široj tako i stručnoj. Sve je prisutniji stav da su prozvodi na domaćem tržištu nižeg kvaliteta nego u zemljama u okruženju, pa se postavlja pitanje kako se postiže kvalitet koji nije samo zadovoljavanje osnovnog standarda tržišta i kako na kvalitet gledaju proizvođači, potrošači i šira zajednica.

Okrugli sto na temu: „Kvalitet kao sredstvo za postizanje liderske pozicije na tržištu“ koji će se održati u sredu, 11.02.2015. u 10h u hotelu Hyatt pružiće bolji uvid u ulogu države u obezbeđivanju ambijenta za podizanje kvaliteta, kao i šta znači pravo potrošača na kvalitetan proizvod, ali i  ukazati na dobre primere iz prakse.

Predstavnicima medija obratiće se:

  • Rasim Ljajić, potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija
  • Vera Vida, predsednica Centra potrošača Srbije (CEPS)
  • Andrej Bele, generalni direktor strateškog područja kafa Atlantic Grupe
  • Nenad Đorđević, direktor razvoja i marketinga u kompaniji Don Don, industrija pekarstva
  • Tomi Rumpf, direktor kompanije Perutnina Ptuj
  • Igor Ilievski, generalni direktor kompanije Tikveš

 

Govornici će se u svom izlaganju posebno osvrnuti na:

  • BRIGU O KVALITETU – od kontrole sirovina do finalnog proizvoda
  • ODNOS CENE I KVALITETA – kako kompenzovati skok cena proizvoda na svetskom i domaćem tržištu, rast akciza i domaćih nameta
  • DA LI SE KVALITET ISPLATI – Koliko košta ulaganje u kvalitet i kako zahtevni potrošači mere kvalitet?
  • PROIZVOD ILI BRAND? Da li je kvalitet uvek najbolji promotivni adut
  • KRIZNE SITUACIJE SA KVALITETOM – kako se rešavaju