Beograd, 9.2.2015. – Kvalitet proizvoda postaje sve češča tema u srpskoj javnosti, kako široj tako i stručnoj. Sve je prisutniji stav da su prozvodi na domaćem tržištu nižeg kvaliteta nego u zemljama u okruženju, pa se postavlja pitanje kako se postiže kvalitet koji nije samo zadovoljavanje osnovnog standarda tržišta i kako na kvalitet gledaju proizvođači, potrošači i šira zajednica.
Okrugli sto na temu: „Kvalitet kao sredstvo za postizanje liderske pozicije na tržištu“ koji će se održati u sredu, 11.02.2015. u 10h u hotelu Hyatt pružiće bolji uvid u ulogu države u obezbeđivanju ambijenta za podizanje kvaliteta, kao i šta znači pravo potrošača na kvalitetan proizvod, ali i ukazati na dobre primere iz prakse.
Predstavnicima medija obratiće se:
- Rasim Ljajić, potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija
- Vera Vida, predsednica Centra potrošača Srbije (CEPS)
- Andrej Bele, generalni direktor strateškog područja kafa Atlantic Grupe
- Nenad Đorđević, direktor razvoja i marketinga u kompaniji Don Don, industrija pekarstva
- Tomi Rumpf, direktor kompanije Perutnina Ptuj
- Igor Ilievski, generalni direktor kompanije Tikveš
Govornici će se u svom izlaganju posebno osvrnuti na:
- BRIGU O KVALITETU – od kontrole sirovina do finalnog proizvoda
- ODNOS CENE I KVALITETA – kako kompenzovati skok cena proizvoda na svetskom i domaćem tržištu, rast akciza i domaćih nameta
- DA LI SE KVALITET ISPLATI – Koliko košta ulaganje u kvalitet i kako zahtevni potrošači mere kvalitet?
- PROIZVOD ILI BRAND? Da li je kvalitet uvek najbolji promotivni adut
- KRIZNE SITUACIJE SA KVALITETOM – kako se rešavaju