Fokus u 2016. je na unapređenju odnosa sa postojećim kupcima, razvoju sopstvene maloprodaje, nastavku razvoja novih proizvoda, izgradnji fabrike tosta u Kragujevcu i fabrike prezli u Pudarcima.
Beograd 26. januar 2016 – Preuzimanjem Pekare Grosuplje od Mercatora, jedne od najpoznatijih pekara za proizvodnju hleba i peciva u Sloveniji, Don Don je postao najveći regionalni igrač u pekarskoj industriji na prostoru bivše Jugoslavije. Najvažniji fokus u 2016. godini biće konsolidacija procesa i proizvodnje u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, ali i razvoj sopstvene maloprodaje, poručuju iz kompanije.
Integracija Pekare Grosuplje u grupu Don Don u oktobru 2015. omogućila je podjednaku stabilnost u svim delovima kompanije, ali i postavila dobre osnove za dalju ekspanziju. Don Don zajedno sa Pekarom Grosuplje u 2016. godini planira oko 100 miliona evra godišnjeg prometa, čime će zauzeti prvo mesto među pekarskim proizvođačima u regiji.
„Na nivou sistema Don Don 2015. godine smo imali 65 miliona evra konsolidovanog prihoda i 9 miliona evra dobiti. Poređenja radi, u 2014. smo imali 61 milion evra konsolidovanog prihoda i dobit od 8 miliona“ – izjavio je Aleš Mozetič, generalni direktor Don Dona.
Don Don je u budžet Republike Srbije u 2015. uplatio oko 200.000.000 dinara. Tokom 2015. godine, u proizvodnju je uloženo 1.5 milion evra, najviše u Kragujevački Žitoprodukt u kome je povećan kapacitet mlina, ali i za nabavku nove opreme. Kompanija je pokrenula proizvodnju nove kategorije (Dvopek), a u 2016. planira izgradnju dva nova proizvodna pogona u Kragujevcu (za kalupski hleb) i Pudarcima nadomak Beograda (za proizvodnju prezli). Don Don zapošljava 1400 ljudi i angažuje još oko 400 partnera u distribuciji.