Konferencija FMCG Summit, u organizaciji InStore magazina, okupila je u četvrtak, 24. novembra 2016. godine, u beogradskom hotelu Crowne Plaza blizu 500 učesnika iz 161 kompanije u sektoru robe široke potrošnje. Treći po redu FMCG skup u Beogradu, a deveti u regionu, bio je ujedno i najbrojniji do sad.
Na celodnevnom događaju prikazani su najrelevantniji primeri dobrog i inovativnog poslovanja kompanija u zemlji i regionu, kao i aktuelni trendovi, a ovo je bila i odlična prilika za poslovno umrežavanje, ostvarivanje novih i učvršćivanje starih poslovnih kontakata.
Dodatni autoritet ovogodišnjem skupu donelo je izlaganje Johna Kyritsisa, generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia, sa kojim je na bini razgovarao Goran Petković, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, kao i pogledi predsednika kompanije Don Don, Aleša Mozetiča, i Vojina Starčevića na čelu Unisol grupe.
Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su Marijana A. Molnar (direktorka agencije GfK), Marijana Kristić (direktorka sektora BI i CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), Jon Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktor sektora za ljudske resurse, DIS) i Dejan Radosavljević (direktor istraživanja, Ipsos).
Skup je zaključen okruglim stolom na kom su učestvovali Dragomir Kostić, generalni direktor Atlantic Brands-a, Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor kompanije Gomex, i Andrey Dvoychenkov, generalni direktor Nielsen Adriatic), dok je panel moderirala Vesna Damjanić, urednica na RTS-u.
Inicijativom organizatora, a u cilju podrške obrazovnom sistemu i povezivanju teorije i prakse, ove godine su konferenciju putem video linka pratili studenti Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Nišu, kao i učenici Više poslovne škole u Novom Sadu.
Izvor: Instore.rs