Uvek otvoreni za nove ideje, jer one nas vode ka novim planovima i boljim rezultatima
Beograd, 15.9.2016 – »Saradnja sa kompanijom Don Don pružiće studentima dodiplomskih i postdiplomskih studija DOBA fakulteta mogućnost da se upoznaju sa načinom rada u velikom sistemu. Naša kompanija je uvek otvorena za mlade ljude i sveže ideje, zato sam sigurna da će ova saradnja biti korisna i za studente i za nas“, rekla je Jelena Singer, HR direktor Don Dona.
S obzirom na to da da studenti će tokom studija moći da obavljaju svoju stručnu praksu u kompaniji Don Don, u Srbiji ili Sloveniji, steći će uvid u sve načine poslovanja i svim oblastima u kompaniji, što je pravi način za sticanje iskustva i pripremu za dalje poslovno angažovanje.
DOBA je potpuno inovativan fakultet gde se nastava odvija isključivo online, na slobenačkom i srpskom jeziku, po najnovijim standardima obrazovanja, koji su priznati u zemljama EU. Ovakva saradnja je važna ne samo zbog studenata i njihovog iskustva, mogućnosti da ostvare međunarodnu saradnju i direktno se povežu sa domaćim i inostranim kompanijama, već i kao šansa za nove poslovne prilike.
»Naš moto je da da slušamo mlade ljude i uvek smo otvoreni za nove ideje. One su nas na kraju i odvele ka novim tržištima i inovacijama koju postepeno realizujemo u samoj proizvodnji«, kažu u Don Donu.
O kompaniji Don Don
Don Don je do sada uložio više od 50 miliona evra u razvoj pekarske industrije. Don Don posluje u industriji pekarstva u regionu već 20 godina, a u Srbiji je prisutan od 2008. Za to vreme, kompanija je pored osnovnog i najvećeg proizvodnog pogona PDM u Pudarcima, nadomak Beograda proširila sastav pogona u kojima posluje i sada ih ima osam. U svim pogonima u zemlji unapređena je proizvodnja, uvedene nove proizvodne linije i otvoreno još radnih mesta.
Osim brenda Tvojih 5 minuta, sa kojim je ušao na naše tržište, 2013. Don Don je uveo brend Naše zrno, koji je za kratko vreme postao jedan od najprepoznatljiviih i omiljenih među potrošačima. Kompanija je i dobitnik priznanja Najbolje iz Srbije za najuspešnije uvođenje novog brenda na tržište za 2014. godinu.
Kupovinom Pekarne Grosuplje, jedne od najvažnijih pekara u Sloveniji, Don Don je postao lideru u pekarskoj industriji u regionu i stvrio mogućnosti za proširenje tržišta i u zemlje EU.
Kontakt za medije:
mail: [email protected]