Kompanija Don Don i izdavačka kuća Laguna potpisali su ugovor o jednogodišnjoj saradnji. Prva zajednička akcija traje od 10. – 14. 6. 2013. u pet Laguninih knjižara u Beogradu, a najavljene su akcije u celoj Srbiji.
Proleće je pravo vreme da se probude dobre vibracije, ali i vreme kada većina žena, po pravilu, počinje neku novu, magičnu dijetu. Ovih dana u Laguninim knjižarama pojavila se knjiga „Mršavljenje bez dijete“, autorke Kimberli Vilis (Kimberly Willis), koja je svojevrsni vodič za ostvarivanje zdravijeg odnosa prema hrani.
„Poruka koju nosi ova knjiga je da mršaviti ne znači odricati se zadovoljstava. Ova knjiga je praktičan vodič sa efikasanim uputstvima, jasnim strategijama i jednostavnim savetima damama i muškarcima koji imaju stvarne živote i koji žele promenu“, rekla nam je Ana Marković, direktor marketinga u Laguni.
Knjiga promoviše ne samo zdravu ishranu, već i zdrav, aktivan način života. To je ujedno i jedan od ciljeva kampanje kompanije Don Don.
„ Deo kampanje „Naše zrno“ posvetili smo promovisanju Dia fit, Integralnog i Mešano ražanog hleba, želeći da razbijemo predrasudu o vitkoj liniji koja podrazumeva odricanje od hleba. Uz pravi odabir hleba, zdrav odnos prema hrani koju unosimo, i aktivnosti koje nam pre svega prijaju, možemo biti vitki i imati harmoniju tela i duha“, poručuje Aleksandra Dimić, brend menadžer u kompaniji Don Don.
Iz iste ideje koju u sebi nose ova knjiga Kimberli Vilis i kampanja koju sprovodi kompanija, potekla je akcija koja će se za početak sprovesti u pet Laguninih knjižara u Beogradu.
„ U periodu od 10. – 14. juna u Laguninim knjižarama u Zemunu, Knez Mihajlovoj, u SKC-u, kod Vukovog spomenika i u ulici Stanoja Glavaša, svi koji kupe knjigu „Mršavljenje bez dijete“ na poklon dobijaju paket Naše zrno, i praktičan vodič za zdravu ishranu. Radujemo se ovoj saradnji, i nadamo se da će mnogi ovog proleća zaboraviti na dijete i uz praktične savete početi da menjaju svoj način života. „Noć knjige“ je sledeća velika akcija koju sprovodi Laguna, a za tu noć Naše zrno i Tvojih 5 minuta obezbedili su poklone za ljubitelje knjige koji budu posetili neku od Laguninih knjižara“, izjavila je Aleksandra Đurišić iz kompanije Don Don.
„Noć knjige“ biće organizovana širom Srbije, a organizatori poručuju da ovim događajem žele da utiču na popularizaciju kulture čitanja u Srbiji, okupljajući sve najveće srpske izdavače na jednom mestu, ali i da omoguće svim čitaocima da kupuju svoje omiljene naslove po nižim cenama.
Za više informacija o „Noći knjige“ posetite naš sajt, i sajt Lagune http://www.laguna.rs/ .