Kompanija Don Don i novi brend „Naše zrno“ od 10. maja započeli su kampanju koja ima cilj da upozna kupce i potrošače sa proizvodima, ali i da ih edukuje. Kampanja će biti podeljena na dva dela. U prvom delu kampanje biće promovisana kategorija Domaćih hlebova, a posebno će biti promovisani Seoski i Ražani hleb koji su bez aditiva i E brojeva. Kampanja se nastavlja kategorijom Specijalnih pakovanih hlebova, a najpre će biti predstavljeni Dia fit, integralni i Mešano ražani hleb – hlebovi koji prate vitku liniju. „Promovisanjem ova tri hleba želimo da promovišemo i aktivan, zdrav način života. Želimo da poručimo potrošačima da vitka linija ne znači odreći se hleba, već naprotiv, da je uz zdrav način života i odabirom prave vrste hleba moguće postati i ostati fit“, rekla nam je Aleksandra Dimić, brend menadžer u kompaniji Don Don. Najukusnije je ostavljeno za kraj kampanje, kada ćemo pozvati potrošače da odaberu hleb po svom ukusu.
Iako je hleb osnovna životna namirnica, istraživanjem tržišta došli smo do podatka da potošači jako malo znaju o hlebu i vrstama koje se proizvode. „Jedan od osnovnih ciljeva kampanje jeste i da edukujemo potrošače, da ukažemo na razlike koje postoje među određenim kategorijama hlebova. Želimo da ih uputimo u način na koji se hleb pravi, zato ćemo i organizovati druženje sa novinarima i pokazati da je moguće napraviti hleb poštujući tradiciju, u modernim uslovima“, rekla nam je Aleksandra Đurišić, PR kompanije.
Kampanja će biti plasirana na bilbordima, u gradskom prevozu u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, u magazinima, na nacionalnim i lokalnim radio stanicamama, ali i na forumima i društvenim mrežama. Planirane su i promocije i degustacije u velikim marketima, a u sklopu kampanje pogon u Pudarcima, ujedno i najveći pogon na Balkanu, otvoriće vrata novinarima, kojima će tehnolozi kompanije prikazati magiju nastanka hleba.